lauantai 27. joulukuuta 2014

Elämä maistuu jouluna


Tervehdys!

Toivottavasti kaikilla on ollut ihana joulu. Mulla oli herkullinen, rentouttava ja upea joulu läheisteni kanssa. Olen tosi onnekas, kun on niin uskomaton perhe ympärilläni. Mä oon todellakin jouluihminen, rakastan joulukuusta, lahjoja ja herkuttelua. 

Sisareni kyseli minulta hiljattain, että miksi en olen päivittänyt blogiani pitkään aikaan. Tosiasia on, että en ole tiennyt haluanko jatkaa juuri tätä blogia. Minulla on ollut tarkoituksella siis pitkä tauko kirjoittamisesta. Tai olen kyllä kirjoittanut paljonkin, mutta olen keskittynyt lähinnä asiateksteihin koulutehtävissäni, opettavaista aikaa minulle.

Koko syksy on ollut aika hektinen ja olen ollut innoissani opinnoistani, jotka alkoivat elokuussa. Ensimäinen harjoittelu päiväkodissa on ollut ja voin varmuudella sanoa että olen oikealla tiellä. Työ lasten parissa on ihan mun juttu, ehdottomasti :)! Olen ollut ahkera koululainen, ja opiskelu tuntuu hyvältä. En malta odottaa, että pääsen syventymään omaan osaamisalaani ensi vuonna. Keittiössä en ole ehtinyt kokeilla niin paljon uusia juttuja, mutta kasviruoat ovat lähellä sydäntäni. Kävin kokeilemassa ensimmäistä kertaa elämässäni kasvisravintola Silvopleeta. Nam mitä herkkuja. 

Kuvia joulukuulta:

Ravintola Silvoplee, ähkylautanen...


Meidän kuusi



Jouluaamun taikaa


Modernit stylet villahousut jotka sain lahjaksi




HYVÄÄ JA ERINOMAISTA UUTTA VUOTTA 2015!!!





























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti